Basisinformatie
Type traject:
Leerwerktraject
Functieomschrijving:
De werkgever levert ICT diensten op het gebied van infrastructuur, end-user management en software-ontwikkeling. Dat doen zij in de vorm van outsourcing, projecten, advies en ict.
Medewerker Helpdesk (voor 40 uur per week)
Het werk begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4).
Taken:
- Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers
- Je biedt IT-ondersteuning
- Je lost problemen op
Functie-eisen:
- Minmaal HBO (propedeuse)
- Affiniteit met IT
- Klantgerichte instelling
- Goede beheersing van de Nederlandse taal
Solliciteren?
- Stuur je actuele CV en motivatiebrief naar: eline.leering-03@uwv.nl
Aanbieder:
Werkgevers Servicepunt Groot Amsterdam
Situatie van doelgroep:
Participatiewet
WW
NUG (Niet-UitkeringsGerechtigde)
Regio:
Groot Amsterdam
Toelatingseisen
Opleidingsniveau:
HBO (propedeuse)